Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu 2010





2 buah lagu ditujukan khas buat semua ibu.

Selamat Hari Ibu diucapkan kepada semua insan yang bergelar ibu dan bonda yang tersayang. Jasa kalian dalam mendidik generasi masa depan amat dihargai. Tiada kata yang dapat diungkapkan dan tiada galang gantinya jasa yang dicurahkan oleh kalian. Kami dan anakanda ini bersyukur atas kurniaan Ilahi atas hadirnya mu, Bonda...Teruskan bakti anda kepada mereka yang telah membesarkan anda dan diri penulis..

p/s: Penulis akan terus berdoa :1)" Ya ALLAH, ampunilah aku, ibu bapaku dan kasihilah mereka keduanya sepertimana mereka mengasihi ku sewaktu masih kecil" dan 2) Ya ALLAH, ilhamkanlah aku supaya aku terus bersyukur atas nikmatmu yang dikurniakan kepadaku dan kepada kedua ibubapaku, dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engaku redhai, dan jadikanlah sifat-sifat kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepadaMu dan sesungguhnya aku daripada orang-orang yang tunduk patuh akan perintahMu. Amin...

2 comments:

  1. selalu2 la balik ea..x jauh pun um ngn gombak tu.. ;)

    ReplyDelete
  2. time kasih akak..memang sokmo blik pun..haha..anak mak katakn..

    ReplyDelete